24
Feb
08

Ah ta ljubav …

Prije neki dan posjetio me jedan ljubavni par i zamolio za citanje. Htjeli su da im gledam u tarot svakom pojedinacno, ali da su oboje prisutni. Toliko su samouvjereni u svoju ljubav, da su smatrali kako je u redu da dijele sve, pa i svoj najintimniji unutarnji svijet. Pristala sam, njihova samouvjerenost u ljubav je bila toliko jaka pa pomislih kako ce im mozda i pomoci da jos bolje upoznaju jedno drugo, da se jos vise zblize. Stalno su ponavljali – mi nemamo tajni. Dogovorili smo se da cu prvo popricati pojedinacno sa svakim, a poslije cemo pogledati za njihov odnos. Otvorila sam karte, i pocela pricati.


Ona je jedna divna mlada osjecajna i pametna zena. Odmah se u kartama vidjelo da daje sve od sebe, da se potpuno prepusta odnosu. Iako je imala neke konkretne probleme u vezi posla i materijalnog, kompenzirala je to svojom snagom ljubavi i optimizmom koji je zracio iz nje. Ljubav za nju znaci sve, bez nje ne bi bila nista. No vidi se da ce kasnije biti nezadovoljna. Nezadovoljstvo ce se skupljati u njoj malo po malo da bi doseglo vrhunac za nekoliko mjeseci kada ce se osjecati nesretno (u odnosu na vezu). Ona ima velika ocekivanja za svoju ljubav, a sva ocekivanja mogu na kraju zavrsiti razocaranjem. Ljudi su nestalni, isto kao sto je priroda nestalna. Sve se stalno mijenja. Ocekivanja skoro pa uvijek zavrsavaju razocaranjem.
Onda sam otvorila karte njemu. Kada sam vidjela karte zbunila sam se, i pozeljela da nisu oboje u prostoriji. Ali sada nije bilo nazad, oni su htjeli sve znati. On ima snazne osjecaje prema njoj, no to sto on osjeca nije ljubav, vec strast. Ona je njemu bila, hmm kako da se najbolje izrazim – seksualna boginja. On jednostavno ne razlikuje strasti i seks od ljubavi. Za njega strasti jesu ljubav. Zaprepastila sam se kad sam vidjela da on ustvari uopce nema pravih emocija prema njoj, onih ljubavnih. Bilo je odmah jasno kako je to karmicki odnos koji njih dvoje moraju odraditi, ali kako njoj reci da on nju ustvari ne voli kako ona voli njega. Pitala sam ih da li su sigurni da zele cuti istinu. Oboje su opet odgovorili potvrdno. Kada sam im pricala sto vidim, njihova lica su se promjenila. Gledali su me u cudu. Ja ih svakako nisam htjela povrijediti, no osjecala sam se grozno jer nisam prije bila u takvoj situaciji. Uostalom, oni su to sami htjeli, a istina je ponekad bolna i tesko ju je prihvatiti.
Pokusala sam njemu objasniti da zamjenjuje strast sa ljubavi, no po kartama se vidjelo da on to ustvari ne moze dokuciti. On je na jednom nizem duhovnom nivou od nje, i to je jedna od lekcija koju treba nauciti. Karte su konkretno govorile – on je kao zivotinja koja se tjera i ti nagoni su jaci od njega, potpuno ga preuzimaju i vladaju njegovim bicem. Objasnila sam mu to njeznije nego sto zaista izgleda. On je ustvari zudio za duhovnim osvjescenjem, za duhovnim napretkom. Jednostavno nije bio svjestan. Dobila sam informaciju da bi za njih dvoje (pogotovo njega) bilo najbolje da se pocnu baviti nekim duhovnim tehnikama, da se individualno razvijaju svaki za sebe.
Njihova ljubav je bila iluzija, kao sto je vecina odnosa izmedju muskarca i zene iluzija koja se zasniva na ocekivanjima, posjedovanjem, niskim strastima. Za zdravu nesebicnu ljubav potrebno je da je covjek sretan sam za sebe, u sebi. Da voli sebe, i zraci ljubavi, srecom i slobodom. Tada je covjek privlacan, zraci ljubav – i privlaci ljubav.
Vecina ljudi trazi ljubav izvan sebe, najcesce u suprotnom spolu. Misle ako ce ih netko voljeti da ce konacno biti ispunjeni, da je to uvjet njihovoj sreci, a ako ih nitko ne voli oni su nesretni. To su ocekivanja i iskrivljeni pogled na odnose.
Kada ljudi konacno i ostvare ljubavnu vezu, najcesce privuku partnera koji isto nije sretan sam po sebi. Prvo vrijeme prolaze kroz “honeymoon” period, zaljubljeni su i sve izgleda sjajno. Nakon nekog vremena javlja se nezadovoljstvo jer partneri ne ispunjavaju ocekivanja (da ce ih ovaj drugi usreciti). Niti ne mogu ispuniti ocekivanja, mogu biti samo ono sto jesu. A mi ih samo mozemo prihvatiti kakvi god da jesu. Tada govorimo o ljubavi koja prihvacanjem ima plodno tlo za daljnji odnos.
Mi privlacimo ljude onako kako zracimo, i dobivamo partnera koji je u skladu sa tim zracenjem. Vecina odnosa je odredjena karmicki, i uvijek nam nosi lekciju da mi moramo biti ljubav ako zelimo da se ta ljubav manifestira i izvana. Ljude najcesce zavedu seksualni odnosi u kojima se “zakace” jedan na drugog, i postaju ovisni jedan o drugom. Tu nastaju problemi, jer njihova potrebitost samo raste i pocnu gusiti jedan drugog. Ljubav je sloboda, a ne potrebitost. Ljubav je kada zivimo sada i ovdje, i ne ocekujemo nista (od drugog). Ljubav je kada nismo (emotivno) ovisni o drugome. Ljubav je kada dajemo, a ne ocekujemo nista zauzvrat (sto god dajemo, sigurno ce se vratiti, iako mozda ne iz istog izvora). Ljubav je velika lekcija na kojoj ucimo, a ta lekcija govori da naucimo voljeti sebe, da sami postanemo ljubav – onda ce i sve sto je izvan nas – biti LJUBAV.


6 Responses to “Ah ta ljubav …”


  1. 1 etna
    March 9, 2008 at 1:02 pm

    Draga Tiana,
    već sam poslala komentar na navedenu temu, ali vidim da nije objavljen. Na žalost.
    Zaintrigirala me iz razloga što sam se nadala da bi i meni pomoću tarota mogli odgonetnuti moju veluku dilemu koja me muči već niz godina i unatoč kompliciranim okolnostima koje ju prouzrokuju, osim karme ne vidim drugo objašnjenje za sve što se desilo i dešava, a život mi se okrenuo naglavačke. Dakle molim Vas da mi kažete možete li na osnovu datuma rođenja i imena proniknuti u labirint moga slučaja.
    Jasno ne bih Vam prije toga, pogotovo ne javno, slala te podatke. Zahvaljujem na bilo kakvom odgovoru.
    Etna

  2. 3 tianasetka
    March 9, 2008 at 1:19 pm

    Draga Etna, komentar je objavljen na postu 4 Emperor – Kljucne rijeci (tamo ste ga napisali), pa cete naci tamo i moj odgovor :).
    Pozdrav !

  3. 4 etna
    March 9, 2008 at 3:25 pm

    Sorry,

    nisam se snašla u prvi mah.
    Pitanje je sada kako formulirati pitanje? Nadam se da će biti dovoljno pitati-hoće li se nastaviti i na koji način odnos između mene i muškarca kojeg sam upoznala prije tri godine i prihvatila kao nekog tko mi je na neki način neophodan u mojem životu, pa makar na bilo koji način, jer sam u trenu u njemu prepoznala svoju srodnu dušu. Tako je bilo i s njegove strane, ali okolnosti su takve da ne možemo ostvariti kompletan odnos, tj. perspektivan ljubavni odnos, pa je sve ostalo na platonskom nivou. Ja imam obitelj, a on je još k tome i mlađi. Unatoč tome što je “veza” platonska moj brak je postao tek formalan. Suprug i ja nastojimo biti u podnošljivim odnosima i to je sve. Ne nalazimo smisao u svađama i nismo takvi ljudi, ali želimo da nam djeca odrastaju u skladnom okruženju. Sretna? To sigurno nisam, a ni nitko od nas.

    Pozdrav!

  4. 6 tianasetka
    March 11, 2008 at 12:04 pm

    Etna, ne bi voljela govoriti konkretno o vasem “slucaju” javno, stavit cu kontakt pa mi se javite na email. A opcenito o svemu tome cu pisati na blogu …


Leave a Reply

© Tiana Setka, 2008 – 2016

Sva prava pridrzana osim ako nije navedeno drugacije. Ako zelite koristiti autorske tekstove ili fotografije sa mog bloga - pitajte :) Ako vidite svoju autorsku fotografiju, molim vas javite mi da li vas smeta sto je na mom blogu ili mi posaljite informacije da mogu staviti kredite ispod nje. Ne pisem ime autora ako ne znam tko je. If you see your photo here, please contact me if you don't want it here, or send me your info so I can put credits. I don't put credits only if I don't know who the author is.

Tiana Setka Tarot internet stranica

Kalendar

February 2008
M T W T F S S
    Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

Upisite svoj email ako zelite pratiti ovaj blog i primite obavjesti o novim postovima na vas email

Join 274 other followers

Blog Stats

  • 374,698 posjeta

Izjava

Sve usluge na ovoj stranici su u svrhu zabave. Tarot citanje nije zamjena za medicinske, legalne, psiholoske i financijske konzultacije. Za takav savjet kontaktirajte kvalificiranu strucnu osobu. Informaciju koju ste dobili putem tarot citanja je za zabavne svrhe i onaj tko vam gleda u tarot nije legalno odgovoran za sve stete, neprilike i gubitke koje su posljedica klijentovih odluka i radnji, a koje su bazirane na usluzi tarot citanja.

Prijatelji


