23
Mar
10

Povratak

Evo me konacno  na blogu!  Nisam zaista dugo bila prisutna, i potrudit cu se da vam nadoknadim. Nazalost i dalje imam (i previse) privatnih obaveza, tako da cu se javljati neredovito.

Posto imam preko 700 neprocitanih komentara, necu moci na sve odgovoriti. Ovaj put cu poceti od najnovijih i ici cu unazad, pa dokle stignem. One starije od prije 1.01.2010. cu obrisati, pa vas molim da se javite ponovno ako zelite.

Vasa,

Tiana S.

PS  Za one koji to ne znaju, imate na blogu upute kako postaviti pitanja. To vam govorim jer brisem vecinu pitanja koja nemaju informacije koje trebam ili su postavljena na nacin koji za mene nije prihvatljiv. I zato proucite kako postaviti pitanja!

PS-2 Evo pregledavam komentare, ipak cu odgovarati od 1.01. pa na dalje, tako cu se lakse snaci. Mislila sam odgovarati na pitanja unazad 6 mjeseci, ali jednostavno necu stici.


6 Responses to “Povratak”


  1. 1 sladjana
    March 23, 2010 at 5:09 pm

    Tiana,drago mi je sto si ponovo sa nama posle duzeg vremena.Nadam se da ces imati vremena da odgovoris i na moje pitanje jer nije starije od 6meseci.Imam jos jedno pitanje.Ne mogu da nadjem moje pitanje nigde u slucaju da mi odgovoris.Hvala ti unapred.
    Veliki pozdrav…

  2. 3 sladjana
    March 23, 2010 at 5:27 pm

    Hvala vam.Moj dtum je 27.05.1990. a mog supruga je 10.02.1988.god.U braku smo dve i po godine a jos uvek nemamo dece a pokusavamo oko 2godine.Dakle moje pitanje je kada cu ostati u srugom stanju?Ocekujem vas odgovor ubrzo…Hvala…

    • 4 Natasa
      March 26, 2010 at 8:43 pm

      Posto je moje pitanje postavljeno u junu prosle godine a na tako stara necete odgovarati,ja cu postaviti ovdje novo.
      Kakve su sanse da u sljedecih 6 mjeseci (ili godinu dana) stupim u neku ozbiljnu vezu.
      08.07.1981 u 20 i 55 Podgorica.

  3. 5 Ivana
    May 7, 2010 at 7:46 am

    Draga Tiana,

    Zanima me što mogu očekivati u ljubavi u narednom periodu?
    Ivana 31.5.1989. u 07:35 Zagreb.

    S poštovanjem,
    Ivana

  4. 6 NADA
    May 17, 2010 at 10:38 pm

    Bog Tiana!
    Rođena 27.01.68.u Splitu,zanima me dali će se moja financijska situacija popravit u sljedećih 6 mjeseci,i hoću li upoznat koju zanimljivu osobu za druženje.Hvala


Leave a Reply

© Tiana Setka, 2008 – 2016

Sva prava pridrzana osim ako nije navedeno drugacije. Ako zelite koristiti autorske tekstove ili fotografije sa mog bloga - pitajte :) Ako vidite svoju autorsku fotografiju, molim vas javite mi da li vas smeta sto je na mom blogu ili mi posaljite informacije da mogu staviti kredite ispod nje. Ne pisem ime autora ako ne znam tko je. If you see your photo here, please contact me if you don't want it here, or send me your info so I can put credits. I don't put credits only if I don't know who the author is.

Tiana Setka Tarot internet stranica

Kalendar

March 2010
M T W T F S S
« Nov   Nov »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Upisite svoj email ako zelite pratiti ovaj blog i primite obavjesti o novim postovima na vas email

Join 272 other followers

Blog Stats

  • 374,939 posjeta

Izjava

Sve usluge na ovoj stranici su u svrhu zabave. Tarot citanje nije zamjena za medicinske, legalne, psiholoske i financijske konzultacije. Za takav savjet kontaktirajte kvalificiranu strucnu osobu. Informaciju koju ste dobili putem tarot citanja je za zabavne svrhe i onaj tko vam gleda u tarot nije legalno odgovoran za sve stete, neprilike i gubitke koje su posljedica klijentovih odluka i radnji, a koje su bazirane na usluzi tarot citanja.

Prijatelji


