09
Jun
12

Razmisljam …

… o vama, citateljima bloga moga. I uhvati me neka tuga jer sam svjesna da ste tu uglavnom da mi postavite pitanje, a na meni je da vam odgovorim. To je jedina komunikacija koju imamo. Istina, ovaj blog postoji da bi vam nekako pomogla, olaksala dusu, ali zanima me kako to da nitko nema potrebu komentirati sadrzaj postova? Toliko lijepih tekstova o ljubavi, o duhovnosti, o tarotu koji bi vas trebali oraspoloziti, natjerati malo na razmisljanje i navesti vas da kazete koju rijec. I nista, ljudi i dalje dolaze i samo postavljaju pitanja za tarot, a da ni ne procitaju postove. A znate li koliko imam posjetitelja dnevno na blogu? U prosjeku – sto !

Znam da ima i vas koji citaju i koji su mi se javili samo da mi kazu koliko im nedostaju postovi na blogu jer par godina nisam pisala. I hvala vam puno za to, drago mi je ako su ti tekstovi nekome pomogli, to im je i smisao. Ali molim vas, pisite komentar na blogu, a ne meni na email. Dijelite svoje misljenje i osjecanja sa drugima, jer vjerujte mi, svi smo mi u istom loncu, svi prolazimo kroz svoje osobne patnje, a nikada ne znate da mozda mozete pomoci nekome svojim mislima i energijom. Budite i vi inspiracija ! :)

Ljubi vas,

Tiana S.


4 Responses to “Razmisljam …”


  1. 1 Inspiration
    June 16, 2012 at 4:23 am

    Pa imate pravo draga Tiana. Sigurna sam da su vasi motivi da pisete ovaj blog cisti i humani, to se posebno vidi po tome sto ste dali mogucnost ljudima da postavljaju licna pitanja. To sto ne zelite da se vas trud zloupotrebljava je sasvim na mestu, normalno je da ste razocarani. Nazalost postoji velik broj ljudi kojem je ispod casti ili smatraju suvisnim i Hvala da kazu, sto je tuzno – za njih same.
    Ja sam tek danas otkrila vas blog i zasad sam naisla na tekstove koje sam zelela da prokomentarisem i da pridonesem na neki svoj nacin i pre nego sto sam videla ovaj post, a radicu to i ubuduce jer se verovarno uklapam u grupu onih koji su zainteresovani za vecinu onoga o cemu pisete. Postavila sam i pitanje, naravno da nisam odolela hehe, ali imam razumevajna da imate ‘guzvu’.
    Koncentrisite se na pozitivne strane vaseg angazovanja, zelim vam sve najbolje i nastavite da pisete!

    • 2 tianasetka
      June 24, 2012 at 12:56 pm

      Draga Inspiration,
      ma nisam razocarana, samo mi je malo zao. Ljudi su takvi kakvi jesu i ja ih prihvacam kao takve, zato i radim ovaj posao jer ih zaista mogu razumjeti. Nastavit cu pisati, to sigurno :)
      Hvala i puno pozdrava!
      Tiana S.

  2. 3 mediana
    July 16, 2012 at 11:48 pm

    Tek sam danas otkrila vas blog i ovim putem vam zelim dati podrsku! Samo nastavite :) Poslala sam vam e-mail i unaprijed hvala.


Leave a Reply

© Tiana Setka, 2008 – 2016

Sva prava pridrzana osim ako nije navedeno drugacije. Ako zelite koristiti autorske tekstove ili fotografije sa mog bloga - pitajte :) Ako vidite svoju autorsku fotografiju, molim vas javite mi da li vas smeta sto je na mom blogu ili mi posaljite informacije da mogu staviti kredite ispod nje. Ne pisem ime autora ako ne znam tko je. If you see your photo here, please contact me if you don't want it here, or send me your info so I can put credits. I don't put credits only if I don't know who the author is.

Tiana Setka Tarot internet stranica

Kalendar

June 2012
M T W T F S S
« May   Aug »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Upisite svoj email ako zelite pratiti ovaj blog i primite obavjesti o novim postovima na vas email

Join 274 other followers

Blog Stats

  • 374,698 posjeta

Izjava

Sve usluge na ovoj stranici su u svrhu zabave. Tarot citanje nije zamjena za medicinske, legalne, psiholoske i financijske konzultacije. Za takav savjet kontaktirajte kvalificiranu strucnu osobu. Informaciju koju ste dobili putem tarot citanja je za zabavne svrhe i onaj tko vam gleda u tarot nije legalno odgovoran za sve stete, neprilike i gubitke koje su posljedica klijentovih odluka i radnji, a koje su bazirane na usluzi tarot citanja.

Prijatelji


