26
Jun
12

Kako izabrati svoje tarot karte?

˜ ˜ ˜

Nekoliko vas me pitalo kako izabrati ‘prave’ tarot karte za gledanje. Na pocetku je vazno razumjeti razliku izmedju karata. Postoje dvije vrste karata, tarot i oracle karte tj. sudbinske karte. Tarot karata ima 78 u spilu koje se dijele na Male i Velike Arkane. Sudbinskih karata moze biti onoliko koliko autor odredi da ih bude, obicno je to do 40 karata. Ciganki recimo ima 36. Dok je Tarotu najveca uloga da bude ogledalo nase duse, da nas ‘skenira’ u svim aspektima naseg bica, sudbinskim kartama je uloga da prorice, predskazuje dogadjaje. E sad, na vama je da odlucite koje vam najbolje odgovaraju. Dobro je znati oboje.

˜ ˜

˜

Kako izabrati svoj prvi spil nije lak zadatak jer izbor je povelik. Tarot se obicno uci na Raider-Waite spilu. Ne mora vam se svidjati Raider-Waite (iako dolazi u mnogo razlicitih varijanti pa bi vam neka mogla i zapeta za oko), kasnije lako promjenite spil, ali taj spil je dobar bazicni ucitelj jer odnekud se mora poceti. Mnogi se Tarot majstori zadrze na njima cijeli svoj radni vijek. Moj Raider-Waite je bio Hansen-Roberts. Ilustracije su mladenacke, ja sam bila dosta mlada kada sam zapocinjala i privukao me svojom svjezinom i likovima. Danas ga recimo nikako ne bi mogla koristiti.

Meni je Raider-Waite zaista bio samo baza. Nije mi odgovarao, ja sam to odmah osjetila, ali sam naucila kroz njih sta Tarot zaista je i kako funkcionira. Kada to savladate, vrijeme je za spil koji cete svakodnevno koristiti. Znaci spil koristite skoro svakodnevno i naravno da je vazno da vam se ilustracije svidjaju. Vi ih morate zeljeti gledati, kao da vas mame svojom samo vama razumljivom privlacnoscu i zelite ih proucavati i diviti im se. Mora postojati ‘kemija’ izmedju vas i karata. Meni se kemija dogodila kad sam prvi put vidjela Thoth Tarot. Imala sam osjecaj kao da je na tim kartama sve na svom mjestu. Boje nisu bile pre jake, a opet jasne, puno simbolike koju je trebalo otkriti, jasno su pokazivale kretanje i namjeru energije, a u Tarotu, sve je u medju-odnosu energija. Vama karte kasnije kada naucite kako se sluziti s njima sluze samo kao okidac za vase vizije, i zato je vazno da vam ‘pricaju’. Kasnije, ako su to zaista vase karte, vi postajete ‘prijatelji’ i ‘suradnici’ i one zauvijek ostaju vas Ucitelj. Ponekad imate osjecaj kao da su zive, da su bice za sebe sa kojima imate razgovor. E to su one prave karte za vas. A ako bas zelite i imate potrebu, najbolje je da ih jednog dana napravite sami ili uz suradnju prijatelja slikara/ilustratora.

E da, nemojte zaboraviti provjeriti da li vam se svidja pozadina karata. Cesto cete gledati i tu sliku :)

Krenuli ste u ducan kupiti karte, zelite ih sve pregledati i onda shvacate da je to nemoguce. Karte su zatvorene u celofan i mozete ih pogledati samo ako ih kupite, a tada je vec kasno. Zato postoji internet :) Bila je jedna fantasticna stranica gdje su imali slike svih spilova koji postoje, ali ja je vise ne mogu naci, moguce da su je uklonili sa neta. Tako da vam ostaju sljedece stranice:

http://www.aeclectic.net

Tu cete naci samo djelomicno slike karata, ali zato nema boljeg izvora na netu jer svi su spilovi ovdje na jednom mjestu, a i imaju dobar forum.

Druga je:

http://taroteca.multiply.com/

Mislim da cete ovdje naci skoro sve najvaznije spilove i to SVE slike.

Ako vec nesto ne nadjete, utipkajte u google ime karte i spila, odite na Slike/Images i tako cete ih naci jednu po jednu. Snadjite se, internet je ocean, sigurno ima sve sto vas zanima samo se treba potruditi.

I na kraju, slusajte svoje srce, ono ce vas odvesti do vaseg spila – nepogresivo :)

°

Slika: © Art, Thoth Tarot, U.S. Games


2 Responses to “Kako izabrati svoje tarot karte?”


  1. 1 Inspiration
    August 8, 2012 at 6:41 pm

    Hvala! Ovo je veoma koristan post za one koji razmisljaju da pocnu da se bave tarotom. Meni se definitivno najvise dopada Shadowscapes spil. Kupicu ih uskoro (ako ih nadjem), imam vec jednu dobru knjigu o tarotu, a i vas blog ce mi svakako biti od koristi :)

    • 2 tianasetka
      February 6, 2013 at 11:17 am

      Shadowscapes je predivan tarot, ali mozda nije za pocetnike (ako si pocetnik), vise je za one naprednije koji vec poznaju svaku kartu … ali zasto ne, probaj, mozda ti odmah ‘progovori’ :)


Leave a Reply

© Tiana Setka, 2008 – 2016

Sva prava pridrzana osim ako nije navedeno drugacije. Ako zelite koristiti autorske tekstove ili fotografije sa mog bloga - pitajte :) Ako vidite svoju autorsku fotografiju, molim vas javite mi da li vas smeta sto je na mom blogu ili mi posaljite informacije da mogu staviti kredite ispod nje. Ne pisem ime autora ako ne znam tko je. If you see your photo here, please contact me if you don't want it here, or send me your info so I can put credits. I don't put credits only if I don't know who the author is.

Tiana Setka Tarot internet stranica

Kalendar

June 2012
M T W T F S S
« May   Aug »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Upisite svoj email ako zelite pratiti ovaj blog i primite obavjesti o novim postovima na vas email

Join 272 other followers

Blog Stats

  • 374,939 posjeta

Izjava

Sve usluge na ovoj stranici su u svrhu zabave. Tarot citanje nije zamjena za medicinske, legalne, psiholoske i financijske konzultacije. Za takav savjet kontaktirajte kvalificiranu strucnu osobu. Informaciju koju ste dobili putem tarot citanja je za zabavne svrhe i onaj tko vam gleda u tarot nije legalno odgovoran za sve stete, neprilike i gubitke koje su posljedica klijentovih odluka i radnji, a koje su bazirane na usluzi tarot citanja.

Prijatelji


