17
Mar
13

Čitanja – 2. dio

˜ ˜ ˜

karteblog

Molim vas da vise ne postavljate pitanja, nakon 5 godina besplatnog odgovaranja ukidam ovu uslugu. Ako zelite naruciti citanje javite mi se na email.

Puno vas pozdravljam !

♥ ♥

Ok, prosli smo preko 100 komentara na prvom dijelu pa svoja pitanja za besplatni tarot ubuduce pisite ovdje.

Budite mi sretni i veseli !

Voli vas,

Tiana S.

°

IZJAVA

Sve usluge na ovoj stranici su u svrhu zabave. Tarot citanje nije zamjena za medicinske, legalne, psiholoske i financijske konzultacije. Za takav savjet kontaktirajte kvalificiranu strucnu osobu. Informaciju koju ste dobili putem tarot citanja je za zabavne svrhe i onaj tko vam gleda u tarot nije legalno odgovoran za sve stete, neprilike i gubitke koje su posljedica klijentovih odluka i radnji, a koje su bazirane na usluzi tarot citanja.


105 Responses to “Čitanja – 2. dio”


  1. March 17, 2013 at 5:41 pm

    Večer….
    zovem se Dunja i rođena sam 20.04.1974
    imala bi jedno poslovno pitanja. Zanima me dali ću ponovno uspostaviti kontakt sa kljenticom Dijanom. Naime, u siječnju je došlo do prekida nakon dugogodišnje suradnje. S njom radim već nekih 10 godina i imale smo dva puta prekid i oba dva puta se ona javila meni.
    Hvala

    • 2 tianasetka
      March 21, 2013 at 11:10 pm

      Dunja,
      jasno i kratko – koliko vidim hocete ponovno uspostaviti kontakt na obostrano zadovoljstvo :)
      I to je jedna vrsta veze zar ne? I to desetogodisnja :) Kao i svaki odnos, prekidi i povlacenja su normalni.
      Sretno cure !
      Tiana S.

    • 6 jelena
      May 14, 2013 at 6:02 pm

      Jelena,11.10.1987. Zanima me ljubav,dal cu u blizoj buducnosti naci decka?

      • 7 tianasetka
        July 2, 2013 at 5:46 pm

        Jelena,
        u sljedeca tri mjeseca – onaj tko ti se svidja, o njemu ces misliti, za njim ceznuti.
        Ako ne zna da ti se svidja, reci mu.
        Inace se nista nece dogoditi.
        Sretno !
        Tiana S.

  2. 8 sonja
    March 17, 2013 at 8:58 pm

    Sonja 19.01.1979 i moj suprug Vlatko 28.06.1978 imamo jedan sin 8 godina (29.10.2004). Molim Vas dali mozete nam reci kada cu ostati opet u drugom stanju i bice li sve u redu. Zahvaljujem Vam unapred. Prijatan dan.

    • 9 tianasetka
      May 3, 2013 at 8:37 pm

      Sonja,
      u sljedecih godinu dana postoji velika mogucnost da cete ostati trudna.
      Puno srece vam zelim !
      Tiana S.

  3. 10 Ševala Husaković-Sinanović
    March 17, 2013 at 11:20 pm

    Poštovana rođena sam 13.2.1966 ,zanima me da li ću uskoro dobiti penziju, i riješiti finasijske probleme poslije uževe smrti?

    • 11 tianasetka
      May 3, 2013 at 8:42 pm

      Ševala,
      ja vam samo mogu reci da to nece biti u sljedeca tri mjeseca. Vidim probleme sa birokracijom.
      Sretno !
      Tiana S.

  4. 12 Ivan
    March 18, 2013 at 8:22 am

    Pozdrav :-)
    Ivan – 3.11.1985. Zanima me ljubavni život i hoće li biti kakvog pomaka u njemu jer već dugo se ne dešava ništa

    • 13 tianasetka
      May 3, 2013 at 8:54 pm

      Ivane,
      vidim da ste trenutno zaljubljeni i da ste udaljeni od te osobe. U sljedeca tri mjeseca ce vam ona nedostajati i vi cete se
      nadati da cete skoro opet biti zajedno sto ce se kroz 3 mjeseca i dogoditi.
      Sretno !
      Tiana S.

  5. 14 Sabina
    March 19, 2013 at 8:34 am

    Rodjena sam 10.11.1975. i moje ime je Sabina.Zanima me kako ce zavrsiti sudski spor koji se vodi vezano za nasljedstvo?Hvala!!

  6. 16 djurdjija
    March 19, 2013 at 12:46 pm

    interesuje me poso,zavrsila sam fakultet pre godinu dana i od tad trazim posao i nista,bilo je par razgovora i testiranja ali na kraju nista…jako se nerviram…to mi koci sve ostale stvari u zivotu….imam utisak ko da mi vreme prolazi a ja stojim u mestu…da li cu usoro nadji posaotj.zaposliti se..i samim tim zivniti
    .
    rodj.05.05.1981.u 07:30h vrsac.hvala puno na odgovoru.

    • 17 tianasetka
      May 3, 2013 at 9:07 pm

      Djurdjija,
      vi ste sebi zacrtali da morate imati posao da bi bili sretni i ovisni ste o toj misli, zakacili ste se na nju. Zar ne vidite sta vam to radi – nervirate se, mislite kako vas to koci u zivotu itd. Otpustite tu misao i prije svega prihvatite situaciju trenutno kakva je i pocnite se osjecati dobro u svojoj kozi bez obzira da li imate posao ili ne. Tada postoji sansa i da nadjete posao.
      A ako vec zelite silno taj posao, pa zasto onda stojite na mjestu – stvorite ga sami, napravite svoj biznis !
      Sretno !
      Tiana S.

  7. 18 Šime
    March 20, 2013 at 11:00 pm

    Poštovana,
    zovem se Šime i rođen sam 14,04,1979 u Zadru. U sretnoj vezi sam već 6 godina, imam stalan posao koji me financijski zadovoljava, relativno sam dobrog zdravlja, reklo bi se da imam sve uvjete za sretan život no nešto zadnje vrijeme ne štima. Rastrešen sam, dekoncentriran, neodlučan, kronično umoran, nezadovoljan sam sa sobom i ono što me najviše plaši je pogled u budućnost. Imam veliku potporu od moje ljubavi ali i uz sve te razgovore i analize ne mogu doći do zaključka što se događa i kakva se to sjena nadvila nad mnom??
    Eto toliko od mene, veliki pozdrav i unaprijed zahvaljujem!

    • 19 tianasetka
      May 16, 2013 at 4:25 pm

      Sime,
      normalni su takvi periodi u zivotu kada stres izbija na sve strane. Ti si sam odgovorio na svoje pitanje. Glavni problem je sto pokusavas kontrolirati svoj zivot i kako ce on izgledati u buducnosti. Ne dopustas da jednostavno bude kako bude. Ne vjerujes zivotu da ce ti donjeti ono sto je najbolje za tebe. Uci zivjeti u sadasnjosti i ne misliti o proslosti i buducnosti.
      Preispitaj sebe, da li si zaista sretan u svom zivotu i da li je dovoljno da ti recimo posao koji radis daje sigurnost ili tu jos nesto nedostaje? Da li uopce volis i uzivas u svom poslu? Ako ne, onda su ti prioriteti krivo postavljeni, jer na poslu provodis vecinu dana i ako nisi ispunjen i sretan i zrtvujes se zbog sigurnosti tu nesto ne stima. Sigurnost ionako ne postoji, sve se stalno mijenja, jedan dan posao imamo, drugi nemamo. To isto vrijedi za sve aspekte tvog zivota.
      Radi ono u zivotu sto te cini jako sretnim i emotivno ispunjenim bez obzira na strah sta ce biti sutra i sve ce biti u redu. A ja vidim da ce te tvoja ljubav podrzati u tome i biti uz tebe.
      Samo hrabro ! Pozdrav !
      Tiana S.

  8. 20 jadranka
    March 22, 2013 at 11:34 pm

    Rodjena sam 2202 1978 interesuje me pomirenje da li ce biti rodjen 29101973 i kakva ce veza biti unapred od srca hvala jadranka

    • 21 tianasetka
      May 17, 2013 at 2:31 pm

      Jadranka,
      koliko vidim pomiriti cete se. Bilo bi dobro da ste mi dali njegovo ime pa bi vam mogla vise reci. Drugi put :)
      Sretno !
      Tiana S.

  9. 22 Đejn
    March 23, 2013 at 7:17 pm

    Poštovana, zanima me daljni razvoj za mene na mom radnom mjestu ,ime mi je Đejn ,rođ. 06. 01.1974.

    • 23 tianasetka
      May 17, 2013 at 2:34 pm

      Đejn,
      previse mi je opcenito pitanje i za to bi trebala raditi malo opsirniju analizu. Javite se ponovno sa malo konkretnijim pitanjem i recite u cemu je problem.
      Pozdrav !
      Tiana S.

  10. March 24, 2013 at 8:20 am

    Lara 19.11.1990.
    Zanima me kada, ako ikada mogu ocekivati pocetak nekog zdravog i normalnog emotivnog odnosa. Unaprijed hvala.

    • 25 tianasetka
      May 17, 2013 at 2:39 pm

      Lara,
      ne odgovaram na pitanje koje pocinje sa – kada cu … Ali sam ti pogledala tvoj ljubavni zivot u sljedeca tri mjeseca :)
      Nekoga si upoznala o kome cesto razmisljas, cujes se sa njim preko pisanih poruka. Ne zivi u tvom mjestu boravka. Ne vidim da
      je nesto konkretno bilo ali te zainteresirao. No u sljedeca tri mjeseca, da li on ili netko drugi i ti cete ostvariti jednu jako
      lijepu ljubavnu vezu. Uzivaj dok traje !
      Puno te pozdravljam,
      Tiana S.

  11. 27 Magdalena
    March 25, 2013 at 7:40 pm

    Večer :)
    zovem se Magdalena i rođena sam 31.01.1996 recite mi nesto o ljubavi :-))
    Hvaca,Pozdrav

    • 28 tianasetka
      May 17, 2013 at 2:45 pm

      Magdalena,
      oprosti ali maloljetna si, a ne odgovaram maloljetnicima. Strpi se jos malo :)
      Pozdrav !
      Tiana S.

  12. 29 Mimi
    March 25, 2013 at 11:46 pm

    Zdravo, zovem se Milica, rodjena sam 19.02.1992. Zanima me moj ljubavni zivot u narednom periodu posto sam u vezi koja je trenutno nestabilna. Moj decko se zove Marko, rodjen je 11.12.1990.

    • 30 tianasetka
      May 17, 2013 at 2:50 pm

      Milice,
      postoje problemi izmedju vas dvoje i to ce se provlaciti kroz vas odnos sve dok ih ne rijesite. Radite skupa na tom odnosu.
      U sljedeca tri mjeseca ide vam na bolje, cak vam je i financijski i materijalno bolje. Savjet je da budete iskreni jedno prema drugom.
      Razgovarajte, pricajte ako osjecate da nesto nije u redu. Ako bude tajni medju vama, to nece biti bas dobro za vas odnos.
      Puno vas pozdravljam !
      Tiana S.

  13. 31 Magdalena
    March 27, 2013 at 1:17 pm

    Večer :)
    Zovem se Magdalena i rođena sam 31.01.1996 recite mi nesto o ljubavi :-))
    Hvala,Pozdrav

    • 32 tianasetka
      May 17, 2013 at 3:07 pm

      Magdalena,
      pogledala sam vam za sljedeca tri mjeseca.
      Postoji jedan muskarac, ali niste skupa. Sa njim nazalost nece biti nista iako cete su cuti.
      Nemojte biti tuzni, nije on za vas. Ima puno riba u moru :)
      Puno vas pozdravljam !
      Tiana S.

  14. 33 Andreja Čaić
    March 28, 2013 at 6:13 pm

    Poštovanje!
    Ime mi je Andreja,rođena sam 25.svibnja 1981. Od nedavno se na poslu susrećem sa jednim muškarcem koji mi se jako sviđa. Počeli smo malo komunicirati,ne izostaju pogledi i osmjesi,ali ja još uvijek ne znam njegovo ime. Kako će razvijati situacija s njim?
    Hvala i lijep pozdrav :)

    • 34 tianasetka
      May 17, 2013 at 3:10 pm

      Andreja,
      prvo se vi lijepo upoznajte sa njim, saznajte kako se zove i kada je rodjen pa mi se ponovno javite i rado cu vam pogledati.
      Pozdrav !
      Tiana S.

  15. 35 Senada
    March 29, 2013 at 10:14 pm

    Poštovanje rodzena sam 24 02 76 god u 18 sati visegrad interesuje me imam li budućnost i kakva je sa covekom rođen 29 05 72 god u vrscu Srbija on se zove Puju unapred fala ako može odg na moj email hvala senada

    • 36 tianasetka
      May 17, 2013 at 3:12 pm

      Senada,
      kada vec morate znati buducnost (koja uopce nije fiksna i svasta se moze promijeniti) reci cu vam :)
      Ja vas na zalost ne vidim skupa. Nadam se da sam u krivu, pogotovo ako ga stvarno volite.
      Sretno !
      Tiana S.

  16. 37 Monika
    April 1, 2013 at 5:43 pm

    Bokić
    Zovem se Monika (06.07.1977.)
    Imam pitanje vezano uz odnos sa frendicom Ivanom Udaljile smo se nakon jedna svađe prije pola godine.
    Čini mi se da je trenutno u nekom lošem psihofizičkom raspoloženju zbog svoje prošlosti. Zanima me da li ćemo popraviti naš odnos i biti ponovo frendice jer željela bih joj pomoći i usmjeriti je da riješi bolnu prošlost?

    Hvala

    • 38 tianasetka
      May 17, 2013 at 3:24 pm

      Monika,
      koliko vidim biti cete opet prijateljice, no kao da ce se nadviti mali oblak nad vase prijateljstvo.
      Drugim rijecima, nece biti kao prije, ali ce biti cvrsce nego prije jer imate jedno iskustvo sada iza sebe.
      Savjet – divno je sto joj zelis pomoci, ali zapamti jednu stvar – svi ljudi mogu pomoci jedino sebi. Ako te
      zatrazi za savjet o svojim problemima, slobodno je usmjeri, ali nemoj se nametati, cekaj da ona trazi pomoc
      jer ona je ta koja mora zeljeti raditi na sebi.
      Puno pozdrava tebi i tvojoj prijateljici !
      Tiana S.

      • 39 Monika
        May 20, 2013 at 9:36 am

        Hvala puno na odgovoru :)
        Nadam se da ovaj oblak koji vidite neće biti negativan za nas.
        Hvala :)
        M

  17. 40 Vidan
    April 5, 2013 at 4:52 pm

    Zovaem se Vidan rodjen sam 11.06. 1972. U maju treba da idem u SAD da radim , da li cu otici

  18. 42 sanja
    April 7, 2013 at 3:49 pm

    Ime je Nezir,a ne Nezim.

  19. 43 josipa
    April 9, 2013 at 7:32 pm

    Rodena sam 14.7.1981. Zanima me dali cu ostvarit poslovni uspjeh na sadasnjem radnom mjestu. Lp

    • 44 tianasetka
      May 17, 2013 at 3:31 pm

      Josipa,
      sta za vas znaci poslovni uspjeh? molim vas javite mi se ponovno sa konkretnim pitanjem, ja ne citam misli pa ne znam
      kakvi su vasi planovi za taj posao.
      Pozdrav!
      Tiana S.

  20. 45 veronika
    April 9, 2013 at 8:15 pm

    Dobro vece. Rodjena sam 31. 05. 1976. zovem se Veronika i zelela bih da mi kazete hocu li se uskoro zaposliti tj da li ce mi se materijalna situacija na duzi rok popraviti. Tj da li cu najzad dobiti stalan posao koji ce biti bar minimalno placen, ali u ok uslovima rada. Pozdrav i hvala unapred!

    • 46 tianasetka
      May 28, 2013 at 4:29 pm

      Veronika,
      u sljedeca tri mjeseca vam se na poslovno-financijskom planu ne dogadja nista, vidim vas kako sjedite kod kuce i cekate.
      Savjet je da se pokrenete, i ako ne mozete naci posao, stvorite ga sami.
      Sretno !
      Tiana S.

  21. 47 josipa
    April 10, 2013 at 3:10 pm

    pozdrav,
    zovem se josipa i rodena sam 14. srpnja 1981. u 14 i 35. imam jedno pitanje u vezi krijere, dobila sam nedavno unapredenje i zanima da li cu ostvariti poslovni uspjeh tj na koji nacin ostvariti taj poslovni uspjeh. lp

    • 48 tianasetka
      May 17, 2013 at 3:33 pm

      Josipa,
      sada vidim da ste ponovno pitali. Ipak, molim vas budite konkretniji jer poslovni uspjeh moze biti svasta.
      Sto konkretnije pitanje, konkretniji odgovor.
      Pozdrav!
      Tiana S.

  22. 49 Sanja
    April 13, 2013 at 10:55 am

    Postovana,
    Zanima me kakav ce biti daljnji odnos s mojim partnerom? Rodjena sam 23.08.1073. Sanja a partner 04.11.1977. Nikica
    Srdacan pozdrav

    • 50 tianasetka
      May 28, 2013 at 4:33 pm

      Sanja,
      Nikica nije uz vas zar ne? cekate ga, mislite o njemu, pisete si … U proslosti rasprave i svadje, pa pomirenje.
      U sljedeca tri mjeseca, jedan dio tog perioda ste razdvojeni, pa ste skupa, moguce putovanje skupa, sve u svemu lijepi
      odnos bez previse trzavica. Ovaj odnos ima perspektivu.
      Puno vas pozdravljam !
      Tiana S.

  23. 51 Ivana
    April 13, 2013 at 2:38 pm

    Pozdrav Zovem se Ivana. Rodjena sam 11. 11.1984. Zanima me da li veza sa muskarcem rodjenim 23. 06. 1977. u Novom Sadu, zove se Ognjan, ima buducnosti ? Nas odnos je prilicno nedefinisan pa me interesuje ima li svrhe truditi se oko svega toga ? Hvala unaprijed. Ivana.

    • 52 tianasetka
      May 28, 2013 at 4:38 pm

      Ivana,
      da li ga volite? Ako ga zaista volite, onda se potrudite da taj odnos uspije.
      Ako vam kazem sudbinu vaseg odnosa, tada cu zbog svog odgovora i ja biti odgovorna za vase postupke. Ako vam na primjer kazem da odnos nece
      uspjeti, da li cete odustati od njega? Izvini, ali ne mogu preuzeti tu odgovornost.
      Ako ga volis, jednostavno ga voli, bez obzira sta ce biti. Ako si u strahu od buducnosti vaseg odnosa, to ce sigurno sve poremetiti.
      Opusti se i uzivaj !
      Sretno !
      Tiana S.

      • 53 Ivana
        May 28, 2013 at 7:53 pm

        Hvala na odgovoru u svakom slucaju…nisam bas sigurna kako da se postavim u svemu, ali nadam se da ce se ipak sve povoljno rijesiti ;) Puno Vas pozdravljam i zahvaljujem se jos jednom

  24. 54 Natasa
    April 18, 2013 at 11:42 pm

    Postovana Tiana , ja sam Natasa , rodjena 17.08.1985. Molim Vas da mi odgovorite , kada me ceka poznanstvo koje ce prerasti u brak/ozbiljnu vezu ili sam napravila gresku napustivsi muskarca sa kojim sam bila do sada?
    Najlepse hvala,

    • 55 tianasetka
      May 28, 2013 at 4:41 pm

      Natasa,

      ne odgovaram na pitanje koje pocinje sa KADA…
      A i postavila si dva pitanja. Jedna osoba – jedno pitanje.
      Na drugo ne bi ni mogla odgovoriti jer nemam podatke.
      Pozdrav !
      Tiana S.

  25. April 20, 2013 at 11:29 am

    pozdrav tijana zanima me da li me muz vara rodjena sam 02.11.89 a muz 02.05.78 u braku smo dvije godine i imamo malu bebu vec neko vrijeme mi je sumnjiv….hvala

    • 57 tianasetka
      May 28, 2013 at 4:43 pm

      Farizada,
      ne mogu vam odgovoriti na vase pitanje.
      Savjet je da popricate sa svojim muzem i da mu kazete iskreno sta osjecate i cega se bojite.
      Sretno !
      Tiana S.

  26. 58 samra
    April 23, 2013 at 11:13 am

    Dobra vecer…. zovem se Samra,rođena sam 28.07.1986.Zanima me hoću li naći solidan posao.

    • 59 tianasetka
      May 28, 2013 at 4:44 pm

      Samra,
      u sljedeca tri mjeseca nazalost nista od posla.
      Sretno i zelim vam da uskoro nadjete dobar posao !
      Tiana S.

  27. 60 Arijana
    April 28, 2013 at 8:01 pm

    Postovana,zovem se Arijana i rođena sam 24.3.1993. Zanima me hocu li uspjesno zavrsiti ovu godinu (prvu) fakulteta? Imam neke probleme vezano uz to,vise moja lijenost,ali zeljela bih zavrsiti ovu godinu i nastaviti sa sljedecom bez problema.Hvala unaprijed

    • 61 tianasetka
      May 28, 2013 at 4:46 pm

      Arijana,
      dala si sama sebi odgovor na pitanje :)
      Ako zagrijes stolicu i ucis, naravno da ces zavrsiti. A ako i ne prodjes godinu nije kraj svijeta, to te samo moze nauciti lekciju da se
      vise potrudis oko fakulteta.
      Sretno !
      Tiana S.

  28. 62 ivana
    April 29, 2013 at 4:53 pm

    Draga Tiana,

    Što me novog očekuje u ljubavi tj.dali mi uskoro predstoji kakvo poznanstvo s kojim bi mogla ostvariti vezu na obostrano zadovoljstvo?
    Ivana 31.5.1989.
    Hvala.

    • 63 tianasetka
      May 28, 2013 at 4:53 pm

      Ivana,
      kao prvo, sretan ti rodjendan :)
      U sljedeca tri mjeseca tvoja ljubavna saga se nastavlja. Problemi su iza tebe.
      Ostajes mu vjerna, ali i dalje nije sve cisto u tom odnosu.
      On ce se malo vise usamljivati tj. biti ce perioda kada se necete vidjati.
      Pusti neka se sve dogadja samo od sebe.
      Puno te pozdravljam i sretno !
      Tiana S.

  29. 64 daniela
    April 30, 2013 at 6:50 pm

    Ja sam Daniela 22.04.1976 a on Marino 18.09.1980. Bili smo u kompliciranoj vezi zanimaju me njegove emocije i da li ima nade da se veza obnovi…volim ga do neba

    • 65 tianasetka
      May 28, 2013 at 4:57 pm

      Daniela,
      bez obzira na ‘kompliciranost’ vaseg odnosa, ja ti mogu reci da on tebe voli i da ima osjecaje za tebe.
      Cuti cete se preko pisanih poruka i postoji sansa da se odnos obnovi, no karte mi ne zele reci sta ce tocno biti.
      Mozda je tako i bolje :)
      Sretno vam bilo !
      Tiana S.

  30. 66 Monika
    May 4, 2013 at 8:37 am

    Bok
    ostavila sam već jedan upit, ali koa da je izbrisan. Zovem se Monika (06.07.1977.) i zanima me da li će se ikada poboljšati odnos i povjerenje s prijateljicom Ivanom. Ona je puna trauma iz prošlosti i željela bih joj pomoći. Samo ne znam da li će se naše prijateljstvo i povjerenje vratiti kao što je bilo prije.
    Hvala!
    M

    • 67 tianasetka
      May 28, 2013 at 4:59 pm

      Monika,
      odgovorila sam. Nije izbrisano, svaki komentar ja moram odobriti da bi se uopce mogao vidjeti.
      Pozdrav!
      Tiana S.

  31. 68 Monika
    May 5, 2013 at 6:17 pm

    Dobar dan! Ime mi je Monika i zanima me dali me očekuje budućnost sa trenutnim dečkom. Datum mog rođenja je 22.11.1990 a njegovog 12.10. 1991.

    Hvala!

    • 69 tianasetka
      June 25, 2013 at 4:40 pm

      Monika,

      trenutno niste u najboljim odnosima i sada ulazite u fazu kada moras jako svjesno zivjeti taj odnos. Pokusaj se odmaknuti emotivno i sagledaj vas odnos iz druge perspektive, kao promatrac. Promatraj sve neugodnosti koje se dogadjaju u vasem odnosu i zapitaj se – da li je ono sto imam oko/ispred sebe projekcija mene same? Zapamti, sve sto ti se u zivotu dogadja je tvoja projekcija/refleksija i dok god to ne osvijestis vasa veza ce biti uvjetovana karmickim vjetrovima koji ce se igrati sa vama .
      Mozda ti sada ovo sto pisem nece imati smisla, ali kasnije hoce :)
      Vas odnos ima perspektivu.
      Puno te pozdravljam,
      Tiana S.

  32. 70 Maraja
    May 12, 2013 at 9:08 pm

    Marija, Rođena sam 02.01.1978,14:45, udovica 2,5 god,imam kćer . Zanima me budućnost veze sa osobom 03.01.1983.
    Zahvaljujem na odgovoru

    • 71 tianasetka
      July 2, 2013 at 5:35 pm

      Marija,

      bilo bi lijepo da ste napisali njegovo ime.
      Jedino sto vam mogu reci da ce vas on cesto rastuziti.
      Necete se osjecati bas potpuno uz njega.
      Sretno !
      Tiana S.

  33. May 13, 2013 at 9:57 am

    Dobar dan Tiana ! Ivana je zanima me moja ljubavna situacija koja je jako komplicirana, loša.U braku sam već 5 godina sa čovjekom u znaku ribe 25021978,Hrtkovci.Ivana 18021977 Zagreb 08:10 ZG zanima me dali ću ostati u braku snjim, kada mi ne pruža dovoljno ljubavi, i nema razumjevanja ja još bolujem od epilepsije i jako mi je teško.Molim vas recite mi dali ću ikada biti sretna.Zanima me situacija s jednim prijteljem koji živi u splitu sprijatelji smo se prošle godine na moru i postali jako dobri Damir 11011966 Jarac zanima me dali će tu biti nešto više.I dali ću se ja rastati.Hvala!

  34. 74 Allma
    May 13, 2013 at 8:29 pm

    Zdravo……ja sam Alma rodjena sam 27.11.1981 i zanima me,dali je moguce pomirenje sa bivsim,on je rodjen 25.9.1978,zanima me….ako nije da krenem dalje….

  35. 76 Suvada
    May 14, 2013 at 8:11 am

    Suvada 17.1.1968.Zanima me moj ljubavni život.Šta mi možete reći o tome?

    • 77 tianasetka
      July 2, 2013 at 5:41 pm

      Suvada,
      ne vidim nista konkretno u sljedeca tri mjeseca u smislu da cete uci u vezu. Idete na putovanje pa ce vam se tu
      svasta i otvoriti. Imati cete lijepo ljeto, razne susrete sa muskarcima, dopisivanja. Bas lijepo ljeto :)
      Uzivajte !
      Tiana S.

  36. 78 melita
    May 14, 2013 at 10:18 am

    zanima me da li če mi uskoro krenuti na bolje u svemu imam osiječaj koda me neko prokleo u ničemu nemam sreče melita 19 07 76

    • 79 tianasetka
      June 25, 2013 at 5:04 pm

      Melita,
      proklinjemo mi sami sebe ali ne zelimo to osvijestiti.
      Citaj S.N.Lazareva, mozda pomogne da shvatis kako to funkcionira.
      Sretno!
      Tiana S.

  37. 80 https; /tianasetka.wordpress.com
    May 14, 2013 at 10:28 am

    zanima me da li če mi uskoro krenuti na bolje i da li ču dobiti nasljedstvo koje očekujem melita 19 07 76

    • 81 tianasetka
      July 2, 2013 at 5:43 pm

      Melita,
      problemi sa nasljedstvom, odlazak na put zbog toga, sredjivanje papirologije …
      strpljivo, mogla bi dobiti :)
      Sretno !
      Tiana S.

  38. 82 josipa
    May 14, 2013 at 8:05 pm

    Pozdrav, rođena sam 14.srpnja 1981. u osijeku. Zanima me hoću li na novom poslu ostvariti uspjeh?

    • 83 tianasetka
      July 2, 2013 at 5:49 pm

      Josipa,
      malo je preopcenito pitanje, pa ti samo mogu reci da ces biti sretna na poslu.
      Novi pocetak za tebe, novo iskustvo, putovanja …
      uzivajte !
      Tiana S.

  39. 84 marija
    May 18, 2013 at 11:34 pm

    Postovana
    zovem se Marija, rodjena sam 02.01.1978,14:45,Zanima me posao, zaposlena sam, zanima me nastavak rada na trenutnom poslu.
    opcenito pitanje: iradjujete li astroloski izvjestaj za odredjeni period (npr 3 mjeseca) i cijena

    • 85 tianasetka
      September 2, 2013 at 9:55 pm

      Marija,
      oprostite na kasnom javljanju. Vidim da ste negdje otputovali i da vam taj put nije ispunio iscekivanja, nije bas ispalo kako ste zamislili. No u sljedeca tri mjeseca otvaraju se nove prilike za posao no molim vas cuvajte se ljudi u radnoj okolini, ne zele vam bas dobro.
      Sto se astrologije tice slobodno se obratite Neni Radašin, Sanji Perić ili Tatjani Rančić, za njih mogu garantirati da su odlicne. Njihove web stranice mozete naci u mojim linkovima / preporucujem, a Tatjanu ovdje https://www.facebook.com/tatjana.rancic

      Pozdrav !
      Tiana S.

  40. 86 sanja
    May 21, 2013 at 8:04 pm

    Zovem se Sanja.Rođena sam 05.08.1972.Interesuje me da li me čeka neka ozbiljna veza u skorijoj budućnosti?

  41. 88 Mia
    May 22, 2013 at 12:54 pm

    Dobar dan. Zovem se Mia rodjena sam 02.01.1991. Da li cu se udati za decka s kojim se trenutno vidjam? :) Unaprijed hvala

  42. 91 almira
    May 23, 2013 at 11:25 pm

    Postovana,zovem se Almira rodjena sam 13.09.1981.interesuje me ljubav,da li ce biti nekih promjena u ovoj godini .Pozdrav!

  43. 94 Lana
    May 24, 2013 at 3:24 pm

    Lana, 10.6.1998., Luka 21.4.1967.
    Poštovana Tiana, zanima me stanje u Gavrilović tvornici u Petinji, da li će moj otac dobiti otkaz uskoro kao i većina radnika, to mi je vrlo bitno radi školovanja i upisa… Unaprijed zahvaljujem.

  44. 96 sendi
    May 26, 2013 at 8:18 am

    Zovem se Sendi,rođena sam 12.07.1977.Da li ću uskoro riješiti stambeno pitanje?

  45. 98 Ankica
    May 27, 2013 at 10:22 pm

    moje ime je Ankica rođ.12.9.1971.g. a on je Josip rođ. 3.10.1970.g. dali da nastavimo ovu vezu , dali naša veza ima budućnosti ? ili će biti samo avantura?

  46. May 28, 2013 at 5:07 pm

    Što me novog očekuje u ljubavi tj.dali mi uskoro predstoji kakvo poznanstvo s kojim bih mogla ostvariti vezu na obostrano zadovoljstvo?
    Nela 10.08.1989.

  47. 102 Ivana Turkalj Ex Zubcic
    May 29, 2013 at 9:55 pm

    dobro večer tiana zanima me ljubav i što me očekuje u braku sam s ribom 25021978, ja sam 18021977

  48. 104 Anica Priulovic
    June 4, 2013 at 12:43 pm

    Cao,zovem se Anica rodjena sam 29.11.1992,znaima me zasto nema srece u ljubavi?

    • 105 tianasetka
      September 2, 2013 at 10:29 pm

      Anice,
      odgovor je uvijek jedan – zato sto trazite ljubav izvan sebe, a ne unutar sebe. Sve dok ne nadjete ljubav u sebi, necete ju naci ni u partnerskom odnosu.
      Sretno !
      Tiana S.


Leave a Reply

© Tiana Setka, 2008 – 2016

Sva prava pridrzana osim ako nije navedeno drugacije. Ako zelite koristiti autorske tekstove ili fotografije sa mog bloga - pitajte :) Ako vidite svoju autorsku fotografiju, molim vas javite mi da li vas smeta sto je na mom blogu ili mi posaljite informacije da mogu staviti kredite ispod nje. Ne pisem ime autora ako ne znam tko je. If you see your photo here, please contact me if you don't want it here, or send me your info so I can put credits. I don't put credits only if I don't know who the author is.

Tiana Setka Tarot internet stranica

Kalendar

March 2013
M T W T F S S
« Jan   May »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Upisite svoj email ako zelite pratiti ovaj blog i primite obavjesti o novim postovima na vas email

Join 272 other followers

Blog Stats

  • 374,939 posjeta

Izjava

Sve usluge na ovoj stranici su u svrhu zabave. Tarot citanje nije zamjena za medicinske, legalne, psiholoske i financijske konzultacije. Za takav savjet kontaktirajte kvalificiranu strucnu osobu. Informaciju koju ste dobili putem tarot citanja je za zabavne svrhe i onaj tko vam gleda u tarot nije legalno odgovoran za sve stete, neprilike i gubitke koje su posljedica klijentovih odluka i radnji, a koje su bazirane na usluzi tarot citanja.

Prijatelji


