19
Jan
14

Davanje

♥ ♥ ♥

Evo gledam, od kada sam ukinula besplatna citanja posjeti na mom blogu su se prepolovili. Sto me zapravo ni ne cudi.

Interesantno je kako zapadnjaci uopce ni ne pomisljalju na opciju besplatno, dok je nama balkancima to kao normalno.

Napravila sam mali eksperiment. Na jednom mom blogu koji pisem na engleskom ponudila sam isto – jedno besplatno pitanje za tarot. I nitko se nije javio. Bas nitko. Njima je to SF jer znaju da nista nije besplatno. Sve je razmjena na ovaj ili onaj nacin, energetska razmjena.

Davanje je Ljubav. I ja sam tako davala 5 godina. Cak su se ljutili na mene jer nekima nisam htjela odgovoriti (imala sam razloga zasto). Dogodilo mi se da sam se iscrpila, da sam bila nervozna i nezadovoljna i tada sam odlucila prestati sa jednosmjernim davanjem. Toliko se bolje osjecam zbog toga !

To je jedan razlog. A drugi razlog zasto sam prestala gledati besplatno je sto sam shvatila da ja zapravo uopce ne pomognem tim ljudima koji traze besplatno citanje. Mozda ih uspijem smiriti na kratko, ali to je sve. A to nije moj cilj. Cilj je da pomognem ljudima da pomognu sami sebi. A svako moje besplatno gledanje sam osjecala kao da bacam svoje znanje i energiju u vjetar i to bi me jos dodatno iscrpilo.

Onaj tko zeli raditi na sebi i tko u jednom trenutku treba pomoc, ne vidi sebe bas najbolje i treba nekoga tko ce mu biti ogledalo (tu ja upadam) pa da nakon ‘ogledavanja’ nastavi raditi na sebi, taj ce i razumjeti vrijednost mog rada i svojom donacijom ce pokazati koliko postuje i sebe i mene. Ako postuje sebe, postivati ce i mene automatski.

Davati znaci imati Ljubavi i energije dovoljno da bi uopce mogli dati. Oni koji samo uzimaju nemaju dovoljno Ljubavi u sebi, i da bi to nadoknadili samo uzimaju i uzimaju i trose zalihe Ljubavi od drugih ljudi.

Da li je to u redu?

Naravno da nije.

Svaki covjek je odgovoran koliko za sebe toliko i za sve druge, jer svi smo mi Jedno. Odgovoran je na taj nacin da se sam mora pobrinuti da napuni sebe Ljubavlju da ne bi morao uzeti od drugoga nego da moze i dati.

Svatko ocekuje pomoc izvana, a kako bi svi samo uzimali energiju ne dajuci je – nitko ju na kraju ne dobiva.

Ali kada bi svatko dao svoju energiju/pomoc, svatko bi je i dobivao zar ne?

Tada bi citav svijet i sva ziva bica bila oslobodjena od patnje.

Razmislite malo o tome …

P.S. Prilazem video od Lazareva u kojem govori o ovoj temi

♥ ♥


6 Responses to “Davanje”


  1. 1 jasmin-aldijana
    January 19, 2014 at 7:40 pm

    Postovanje gospodzo Tiana procitah vas post pa et da se javim sto se tice tog besplatnog citanja upravu ste eh mi balkanci …:) sad me zanima koliko kosta vasa pomoc kako je obavljate i da li je moguce na daljinu?

  2. 3 Milena
    January 19, 2014 at 9:46 pm

    Sve najbolje, Tiana.
    Pozdrav iz Budve.

  3. 5 Draguna
    January 20, 2014 at 3:47 am

    Postovana Tijana,
    Zaista zelim od srca da vam se zahvalim na kratkom odgovoru koji ste mi dali na pitanje postavljeno prosle godine. Odgovor mi nije bio ono sto sam ocekivala ali sam kasnije shvatila da ste bili u pravu. Nisam cesto na stranicama kompjutera .Procitala sam vas clanak o vasem tarot citanju u kojem dajete komentar o razlici kada dajete besplatno tumacenje i kada se radi o naplacivanju usluga. Moja pomoc osobama oko mene pa i sada posle udesa, neki od clanova moje familije jos uvijek me pitaju za razne usluge jer znaju da ne trazim nikakvu naknadu. Za kratko vrijeme zaborave da mi se bar ponekad jave obzirom da im moja pomoc nije potrebna. Prebacujem sama sebi kako nemam nikakve vrijednosti, eto cak me i moja familija i neki prijatelji ne zele u svom drustvu a ne da mi pomognu. Ja sam pre udesa bila zaista drustvena osoba i mnogo pomagala osobama koje sam poznavala kako vremenom tako i novcem. Sada sam usamljena, imam zdravstvene probleme, potrebna mi je pomoc, sve se svelo na poneki telefonski poziv ili vrlo rijetke posjete. Potpuno vas razumem i vas razlog zbog cega ste prestali besplatne usluge. Lijep pozdrav draga Tijana i kada budem u mogucnosti za narudzbu tarot citanja javit cu vam se.

    • 6 tianasetka
      January 21, 2014 at 6:20 pm

      Draga Draguna,
      Hvala najljepsa na vasem javljanju !
      Mozda je dobro ispuniti vrijeme tako da radimo nesto sto zaista volimo jer se tada stavljamo u frekvenciju ljubavi i ne treba nam nitko da bi potvrdio nasu vrijednost. Kreativnost je put do srcane cakre. A ja se dobro sjecam da vi itekako imate svoje kvalitete i talente :) Pretvorite hobi u mali biznis, otvorite Etsy ducan, zaokupite svoje vrijeme …
      Ljubim vas i cujemo se
      T.
      Cujemo se


Leave a Reply

© Tiana Setka, 2008 – 2016

Sva prava pridrzana osim ako nije navedeno drugacije. Ako zelite koristiti autorske tekstove ili fotografije sa mog bloga - pitajte :) Ako vidite svoju autorsku fotografiju, molim vas javite mi da li vas smeta sto je na mom blogu ili mi posaljite informacije da mogu staviti kredite ispod nje. Ne pisem ime autora ako ne znam tko je. If you see your photo here, please contact me if you don't want it here, or send me your info so I can put credits. I don't put credits only if I don't know who the author is.

Tiana Setka Tarot internet stranica

Kalendar

January 2014
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Upisite svoj email ako zelite pratiti ovaj blog i primite obavjesti o novim postovima na vas email

Join 272 other followers

Blog Stats

  • 374,939 posjeta

Izjava

Sve usluge na ovoj stranici su u svrhu zabave. Tarot citanje nije zamjena za medicinske, legalne, psiholoske i financijske konzultacije. Za takav savjet kontaktirajte kvalificiranu strucnu osobu. Informaciju koju ste dobili putem tarot citanja je za zabavne svrhe i onaj tko vam gleda u tarot nije legalno odgovoran za sve stete, neprilike i gubitke koje su posljedica klijentovih odluka i radnji, a koje su bazirane na usluzi tarot citanja.

Prijatelji


