15
Nov
16

Zasto vam ne odgovaram na e-mailove

Svakodnevno u moj inbox stize puno vasih poruka, i na email i u Facebook inbox.

Poruke obicno glase ovako:

Ime i prezime, datum rodjenja i pitanje.

Nema ni dobar dan, ni kako ste …

Cesto pisete – molim vas odgovor sto prije, frka je, napisite mi odgovor ovdje na email.

tarot-wide

Gospodo, pa nakon sto sam vec prije vise godina rekla da NE RADIM besplatna tarot citanja ni ovdje na blogu, ni na emailu, ni Fejsu, vi i dalje pisete i postavljate pitanja. Ajde da barem kulturno pisete (ima i takvih, hvala vam :) ), ali ovako, nema sanse da vam odgovorim. Niti vise citam takve poruke.

Pa nisam ja tarot masina :) .

I nakon sto sam sve to vise puta objasnila, ljudi i dalje salju poruke i komentare na blog, kao da se nista nije dogodilo. Imam i ja svoj zivot, postujem svoje vrijeme i molim vas postujte ga i vi. Ne znam sta ste si umislili, da sjedim po cijele dane i odgovaram nepoznatim ljudima koji ne kazu ni dobar dan, ni kako ste, ni hvala ?  Oprostite, ali moram biti gruba, jer takvi ljudi ne zasluzuju citanje, cak ni uz neku donaciju. A ako vas zaista zanima moj rad ili zelite naruciti citanje, slobodno se javite dogovoriti cemo se. Ponekad cu i pogledati besplatno, kada mi vrijeme dozvoli, na ovom linku :https://www.facebook.com/OgledalaBlog/

Hvala i puno vas sve pozdravljam,

Tiana S.


2 Responses to “Zasto vam ne odgovaram na e-mailove”


  1. 1 Snjezana Markovic
    November 15, 2016 at 6:15 pm

    Postovana Gospodjo,

    ostavili ste me bez rijeci vasim E Mailom.Istina je da sam Vas negdje 2013-te godine kontaktirala.Ali to je sve. Ovo sto ste mi pisali,presto ne mogu da vjerujem i nemam pojma o cemu se radi. Zelim samo da znate,da to nije u moje ime. Zao mi je da dobivate toliko Mail-ova od mene,Ali predpostavljam da je neka greska u sistemu. Slobodno me blokirajte.Ja bi rado to rijesila Ali neznam u cemu je problem. Zelim Vam svako dobro i lijepi pozdrav . Snjezana

    Von meinem iPad gesendet

    • 2 Skydancer
      November 18, 2016 at 10:15 am

      Draga Snjezana, pa ovaj post uopce nema veze s vama :). Ne znam zasto ste stekli dojam da je pisan vama, objavljen je javno na blogu svima. Radi se o ljudima koji mi se javljaju i niti kazu dobar dan, niti hvala, nego zahtjevaju da im pogledam i hitno odgovorim. Ponasaju se kao da me posjeduju. A to necu tolerirati, zato ni ne citam vise takve emailove.
      Sa kulturnim normalnim ljudima cu uvijek porazgovarati ako imam vremena.
      Lijep pozdrav !
      Tiana S.


Leave a Reply

© Tiana Setka, 2008 – 2016

Sva prava pridrzana osim ako nije navedeno drugacije. Ako zelite koristiti autorske tekstove ili fotografije sa mog bloga - pitajte :) Ako vidite svoju autorsku fotografiju, molim vas javite mi da li vas smeta sto je na mom blogu ili mi posaljite informacije da mogu staviti kredite ispod nje. Ne pisem ime autora ako ne znam tko je. If you see your photo here, please contact me if you don't want it here, or send me your info so I can put credits. I don't put credits only if I don't know who the author is.

Tiana Setka Tarot internet stranica

Kalendar

November 2016
M T W T F S S
« Sep   Dec »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Upisite svoj email ako zelite pratiti ovaj blog i primite obavjesti o novim postovima na vas email

Join 272 other followers

Blog Stats

  • 374,939 posjeta

Izjava

Sve usluge na ovoj stranici su u svrhu zabave. Tarot citanje nije zamjena za medicinske, legalne, psiholoske i financijske konzultacije. Za takav savjet kontaktirajte kvalificiranu strucnu osobu. Informaciju koju ste dobili putem tarot citanja je za zabavne svrhe i onaj tko vam gleda u tarot nije legalno odgovoran za sve stete, neprilike i gubitke koje su posljedica klijentovih odluka i radnji, a koje su bazirane na usluzi tarot citanja.

Prijatelji


