19
Jul
13

Simptomi aktivacije DNK

♥ ♥ ♥

Ne znam kako vama, ali meni se sve nabrojane tocke u videu dogadjaju i to zestoko.

Cesto pomislim da nesto ne stima sa mojim zdravljem jer ima dana kada su mi osjetila toliko izrazena da me zbunjuju mirisi i zvukovi, hrana mi ne pase kao prije, hranu sa aditivima apsolutno ne podnosim i odmah na nju imam reakciju, srce mi ubrzano tuce i cesto fizicki osjecam kao da se otvorila srcana cakra i kao da je sa nje otpao teret, tj. dio tereta, svaki put po malo (to mi se pocelo malo po malo dogadjati jos pocetkom devedesetih godina, a srce mi je ok, bila sam na pregledima).

·

·

Vise nego ikada pricam sa biljkama, zivotinjama, kamenjem. Komunikacija je instantna, nikakav strah nije prisutan, nema vise zivotinja koje ‘ne volim’, sve su mi drage na svoj nacin.

Berem biljke za svoje cajeve i preparate i pricam sa njima, zahvaljujem im se, u meditaciji sam kada berem. Kamenje koje skupljam za svoje rukotvorine mi doslovno govori koja ce im biti svrha. A da ne kazem kakvu samo imam komunikaciju sa kristalima :)

A tek okupljanje?!

Ja to zovem okupljanje.

Negdje pocetkom 21. stoljeca sam pocela osjecati da ce doci dan kada ce se slicni ljudi poceti sretati, i to ljudi koji imaju zajednicku svrhu, zajednicki cilj i koji moraju djelovati skupa da bi digli vibraciju ljubavi na Planeti.

Prvo je pocelo sporo, a od 2012. godine jaaako intenzivno, skoro pa svakodnevno. I svi se prepoznajemo, nije potrebno puno rijeci. No dobro, to je neka druga tema o kojoj bi vrijedilo pisati.

A vi? Kako vi osjecate promjene?

Da li ste uopce svjesni sta vam se dogadja?

Da li ste povezali razne simptome sa aktivacijom DNK?

Rado bi cula i vas koji me citate da napisete koju rijec u komentarima o vasim iskustvima.

Ah da, jos nesto, vrlo vazno. Cijeli svijet je bio zaludjen onim famoznim 21.12.2012. Dogodio se, definitivno oznacio jedno novo doba, no datum koji je puno vazniji od njega je dan Velikog sekstila :

29.07.2013.

·

Prilazem astroloske informacije o Davidovoj zvijezdi -Velikom sekstilu.

·

http://www.sonoma.edu/users/v/vegalu/eschatology_files/Star.pdf

·

Video:

·

 


0 Responses to “Simptomi aktivacije DNK”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

© Tiana Setka, 2008 – 2016

Sva prava pridrzana osim ako nije navedeno drugacije. Ako zelite koristiti autorske tekstove ili fotografije sa mog bloga - pitajte :) Ako vidite svoju autorsku fotografiju, molim vas javite mi da li vas smeta sto je na mom blogu ili mi posaljite informacije da mogu staviti kredite ispod nje. Ne pisem ime autora ako ne znam tko je. If you see your photo here, please contact me if you don't want it here, or send me your info so I can put credits. I don't put credits only if I don't know who the author is.

Tiana Setka Tarot internet stranica

Kalendar

July 2013
M T W T F S S
« Jun   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Upisite svoj email ako zelite pratiti ovaj blog i primite obavjesti o novim postovima na vas email

Join 272 other followers

Blog Stats

  • 374,939 posjeta

Izjava

Sve usluge na ovoj stranici su u svrhu zabave. Tarot citanje nije zamjena za medicinske, legalne, psiholoske i financijske konzultacije. Za takav savjet kontaktirajte kvalificiranu strucnu osobu. Informaciju koju ste dobili putem tarot citanja je za zabavne svrhe i onaj tko vam gleda u tarot nije legalno odgovoran za sve stete, neprilike i gubitke koje su posljedica klijentovih odluka i radnji, a koje su bazirane na usluzi tarot citanja.

Prijatelji


